Monday, October 11, 2010

sejenak terpikir...

uhuhu..lama da aku xupdated blog aku...bz kot or mybe malas da nk lyan blog ni....tetba lak malam nie nak mengintai ruang luahan aku ni...actly,
byk perkara yang aku tak sempat nak tulis dalam ni...huhu..nk start dari mana ya..
ummm..actly,malam ni,,aku rase teramat sunyi...bgai malam tanpa bintang.kekedang ada orang tersayang pun cam xada...so,nak or xnak aku kne le biasekn dri untk idup tnpa teman...bukan nak mnjauhkan dri dari orang tapi untuk tenangkan hati aku dlu....aku jauh dari family..hidup disini pun tanpa teman senegeri...uhh..sdey ny,,,,
tapi untuk capai kn impian aku,,,aku harus menjadi seorang ynag tabah..mgkin orang yang mengenali aku xpenah tahu betapa banyak nya masalah dalam kepala aku ini..nmun,aku hanya mampu senyum dan menanggis,,,untuk meluah,aku tiada teman rapat...setakat ini,tmean setiaku hanyalah BANTALku...SElalu ada bersama aku saat aku ingin menanggis,,,waaaaaaaaaaa
:(...aku rase macam nk cry aje..but,,i cnt.........aku msti jd kuat..aku bukan orang yang lemah...ok le..mlas da nak share lebih..next time aku smbung lg..

No comments:

Post a Comment