Tuesday, October 12, 2010

terase ingin kmbali seperti dlu

ya tuhan...rini npelh tetiba aku merasakan sesuatu yang amat pelik dalam diriku ini...ingin ku menanggis namun ku xberdaya lagi...setiap hari aku di uji....aku xmampu bertahan lagi...tapi,pabila aku diuji sedemikian...aku trse ingin berubah..aku telah jauh tersasar dari jalan ku dulu......aku ingin menjadi diri ku yang sebenarnya....mampu kah aku berubah ya tuhan ku????permudahkakn le ia WAHAI PENCIPTAKU....kAU lapangjanlah dada ku ini..suci kn le kembali hatiku ini..ya tuhan aku seringkali terlalai oleh nikmat dunia ini....tuhanku,,,,ampuni segala dosa2 ku......permudahkan lah prjalanan ku....berikan lah keberkatan dalam hidupku ini........YA ALLAH...adakah diriku ini terlalu teruk dipandangan orang???aku xtahu bgaimana lagi ingin menjaga hati orang...hati aku sendri pn kekadang aku xmanjakan ia....tuhan ku,pe lg yang harus ku lakukan untuk puaskan hati semua orang........aku xberdaya lagi..ingin saja akumendoakan diriku agar kau memendek kan usia ku ini.........mungkin aku xlagi menyakitkan hati orang disekeliling ku ini,,,,,,,,,,,,,aku hanyalah insan biasa...sampai bila aku harus memahami isi hati orang sedangkan hatiku sendiri terluka...:((pe lagi kau patut lakukan...........ingin nya aku menggis saat meluahkan semua ini.......namun xsemuanya aku ceritakan disini.....aku hanya mampu menaggis n tersenyum saat semuanya aku lalui sendirian............maaapkan aku wahai teman..maafkan aku kpada semua yang pernah aku sakitkan....:(

2 comments:

  1. hai....klu mau belajar blog...leh la rujuk kat blog saya... purnamw.blogspot.com

    ReplyDelete