Monday, February 7, 2011

''bercuti" d'kelantan..

hey2...lama da xluah tekanan kt cni..bkn nya xad..tp, bz nya akhir2 ni...umm,now,,bru je habis cuty raya cina..tp kn,aku ni cam xcuti auw..coz blik2 mlm khmis tu...esok pagi da kne g kelantan..nk berubat ayah aku..dan. bermulale cerita bercutian kami dikelantan selama 3ari....

pagi khmis tu,dalam kul 10 pg kami gerak g kelantan dgn menaiki krte parent aku...tp,bkn le parent aku yg drive,and sama sekali bukan aku..tp,,abg aku yg drive...prjalanan ktn-kltn dalam 6jam kot...huhuhu..pnt gler auw....nk pth je pinggang aku ni..yelah penat naik bas malam tu xhilang lagi...whtever le,demi ayah..pe2 aku redah je...:)...dalam kul 4stgh ptg sampai le kt umah pakcik tu..atau lebih dikenali "paksu jantung"...

On the way ke umah dy...kami sesat...ahahha..siap masuk ladang getah kot.nk taw npe smpai blh msuk ladang getah...semua ni disebabkn pksu tu le..hahah..mana x nya,surau dy panggil masjid n dy ckp lps tu msuk lorg kt msjid tu and kira tiang lampu TNB cukp 14 btg..n sampai le umah dy...kami pun ap lagi,cri le msjid..n finally...jumpa le ia bersama lorang ditepi nya....pelik je dr lua lorng tu...tp,pksu nya pasl tibai jelh...n start le kmi kira tiang lmpu tu...dui,,cukp 12 terus hutan,n jalan pun batu2 da....pelik da ni...seram pun ad...tp,nasib baik time tu ptg...mak aku pun surh abg aku stop krte n kol pksu...pksu ckp"ah..salah da tu..kua blik....kmi pn pth blik,,,rupa2 nya dia suh msuk lorng tepi SURAU.....adui.....this is 1st day kt klntan...:)

nk taw cra perubatan dy...tunggu...^_6

No comments:

Post a Comment