Tuesday, February 8, 2011

blood donation


Yes..rini aku aku derma darah untk kali kedua...huhu.mula tu gentar r gk tgk jarum tu...tp da dy bius tu,xrse pe2 pn....seronk lak tgk drah aku ngalir laju je....doktr surh ak derma 350ml je~~:)..turt menderma utk kli ni,mira, ika, alif n izzat...

Tp kn,adalah budak tu...utk pertama kalinya dy nk derma...mula2 muntah kot tgk darh kwn aku sorang tu,then nk kne check kencing manis pun dy menjerit kne jarum kecik tu...tp,agak pelik le...tertiba kwan aku tu timbul keberanian dalam diri dy nk menderma darah sekali...wa....terkejut sungguh aku time tu...xsangka kot..cpt btul dy bersemangat..hihhihi..tp,tu pun pas dy da usha2 aku n kawan aku yang sorng agi tu...cam2 le dy tnya,besar x jarum tu...ahhaha..kesian lak aku tgk dy.aku pun sama je first time aritu,tp dlu first time aku, ada hero tepi aku..hihih..tu yg kne inject pun xrse pe2..nk tunjuk kuat le katakan..ahhahahah....back to story,kwan aku tu kan siap minta restu dari parent agi tuh nk derma darah...kol parent...ahahahah...good le...:)tp,pe2 pun..tahniah le kt nur atikah aziz(ika) coz anda berjaya melawan ketakutan diri anda untk menderma darah..hihihi..

jom layan pic ku derma darah..:)

muka takut tgk jarum..:)


da epy..darah da galir..


oh..my blood.(//.^)

No comments:

Post a Comment