Sunday, January 9, 2011

..AJL...


uh,1st time tgk ajl ngn kwn2..seronok gk rse...masing2 teka spe yg menang..siap 3plhn sorg kot...ada yg pilih FAIZAL,stacy,n shahir...tp,aku pilh indie band,,,layan doh layan lagu diorang...hahah,sambil tengok konsert free kt lobby sambil mkn2,...tp kan da jadi lumrah manusia,lau berkumpul mesti r ada kutuk2,baru syok skit..then kitaorrang pun kutuk r artis2 yg xbersalah pn..oooppsss,sory ya artis yg jdi mgsa kami..:)...hahaah,memang tenggelam r suara artis dlm tv tuh...kecoh ngn kitaorang je..hahahah....tp an,aku rase AJL kali ni xada r syok sgt...biase2 je,,,gimik je lebih..paling aku xberapa minat lgu noktah cinta.dui,nth pe2 r.....:)...faizal lak,suara dy ok le..not bad le..tp...........plg aku suke time indie band bt performance...i like it..:P time lagu drama king 2..uhhuh.nice...enough le,mlas da nk komen sal 2..let talk bout juara lak..persembahn terbaik faizal,vokal lak hafiz..nth pe2 je ley mng...uhu...tmpat ke3 pn dy menang..mmg xpuas aty langsung ngn result dy...:(...nasib baik le tmpat ke2 menang kt org yg aku undi...drama king(meet uncle hussein)...n lastly...juara nya ana raffali(ingatkan aku)..dui.....ngamuk gler kwan2 aku..hahah,xsangka langsung dia menang..uhuh..xada dalm senarai kami 2...terus kwan2 aku bla...xnk tgk da...aku je setia tngu sampai sampai....uhuhu..k le,2 je share mlm ni..esok ad kelas lak,so...mkne nya kne tdo......nyte:)

1 comment:

  1. mmg x ptot pon hafiz mng ari tue kn..xbest kot..

    ReplyDelete