Tuesday, January 11, 2011

(..seM 3 at INSTEP..)

sem 3???uhuhu..its mean sem last aku kat instep ni..dui ler,mentang2 ler sem last,kredit hour semua nya tinggi2...adui..takut nya..dah le subjek semua nya makin memecahkan otak aku...mana x nya,safety instrumented system sje da 4kredit hour, bi lak 3??mean...banyak le reportnya,asgmentnya...present nya..dui..mati2 cam ni....setakat midsem ni..subjek instrument yang aku kne bljr ialah IPS(safety instrumented system),process controller, n electric....dui...jam kredit semua besar2 tu...takut lor...ingat senang ke ips 2,kne bljr bab shut down system ler,cam2 r...and common subjek lak aku kne bljr subjek bi,agama n SHE(safety,health and environment)...pasal jadual kelas lak,agak terabur r...xada gate langsung,,balik kul 5ptg..uh..dapat korang bayangkan x???memang pening r...pe2 pun,tujuan aku datang cni nk study kn??so....kne le kuatkan semangat n teruskan perjuangan yang belum selesai ni...tinggal setahun lagi lau campur sekali dgn OJT....xlama da tu kan,yang pENTING..semangat ni kne teruskan...chayoi2..aku boleh!!uh..semangat utk dri sendiri ni..hihi:)...so next story,aku share sal subjek yg aku study cni k...bg dak yg pnh stdy kt INSTEP ni sure thu prsn ni...k le,tunggu jelah next story aku ya..bye..

No comments:

Post a Comment