Friday, January 7, 2011

last day at home...:(


uh..ni last day aku dirumh...tidak.!!..esok da kena blik INSTEP.,boring yg teramat sangat duk sana,da le jauh dari bandar,menu lak asyik sama je..umm,aku siap ley hafal menu kt mayang sari 2,hari rabu nasi ala briyani,ahad nasi ayam.n seterusnya le..!aku xpuas ag nk mkan masakn mak ak..best wow laksa lemak mak aku..2magkuk 2 aku makn..:)my mom,the best cheff le...makan hingga menjilat jari tuh..hihi(mak aku kan)...:)...kan best lau instep bg sambung cuti seminggu ag ke..syok tuh..ni aku shopping pun xabis ag..oh(tQ to my partnEr coz tmamkn i ya)..tp.....sedihnya...esok da kne blik,,,tiket kul 2pm bas s.p bumi...instep o instep...tngu jelh esk ya...ku kembali bersamamu..mmm:(..k2 le,aku nk tdo lu,esk nk kne packing barng ag..dus.mlas btul aku bab ni,,,,k le geng,aku sleep lu,,nyte,sweet dream.ZZzzzZZzzz

No comments:

Post a Comment